Dax att uppdatera igen då

ja nu har det gått nästan en vecka exakt sen jag skrev.

Under veckan som gått har det hänt en hel del faktist. Jobbat en del, blev ganska så rörigt på jobbet i fredags, inget jag har lust att skriva om här. I Lördags firade vi Amandas ett årsdag. Hon fick massvis med paket, ett helt berg med kläder t.ex. Allt var super bra och dagen blev riktigt lyckad.
Både i Lördags och i går var jag tvungen att kila ner på förmiddagarna till jobbet men det var bara några timmar hit eller dit iallafall.
Annars har vi mest bara njutit av solen och att bara vara tillsammans dom senaste dagarna. Det var varit riktigt härligt och vi har varit ute hela långe dagarna, till och med ätit ute så jag har varit helt slut (barnen oxå) på kvällarna. Skönt! =)
Idag hade vi läkartid till Wille för hans hosta, han hostar mycket och har gjort super länge, det visade sig att han har lite torra luftrör och att den hostmedecinen vi fick utskriven sist bara har gjort det värre. Så nu har vi fått en annan medecin utskriven så nu ska vi nog bli av med den lilla åkomman. Sen var vi iväg till Kila möbler och kikade lite, dom har så fina utemöbler där... särskillt om man är beredd att punga ut dryga 25000. Men det är kul att bara kolla.... iallafall. =)
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda.... mer regn och rusk antar jag.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0