Äntligen en gnutta sol

Ja i veckan har det inte hänt så mycket. Vi har mest varit här hemma och bara tagit det lungt. I måndags var vi på bvc på ett års vaccination. Sen var det utflykt med dagis till läget. Det var svinkallt men barnen lekte som tokar och fick happy meal, så de blev lyckat trots kylan.

Jag jobbade i tisdags och idag. Idag på eftermiddagen bakade vi en blåbär/choklad paj och så kom Lina förbi och fikade. Solen hade tittat fram och även värmen så vi satt på framsidan och fikade. Super skönt.

Nu ikväll har jag och Lina slagit alla med häpnad och varit super duktiga. Vi gick ut och gick en långpromenad. 1 timme och 40 minuter. Riktigt duktiga om jag får säga det själv.

Nu ska jag blippa lite dator och sen måste jag sova.

Go´kväll

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi var superduktiga! :)

2009-06-12 @ 07:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0