Skrytblogg

Är i en svacka just nu så jag känner att jag behöver en lite skryt blogg om hur duktig jag är. Eller det är inte bara jag utan Patrik är en riktig klippa oxå. Talar såklart om våran storstädning vi håller på med. Idag var det sovrummet som fick sig en omgång. Allt städades från tak till golv och det rensades både här och där. Det är jätte fint där inne nu. Härligt =) Patrik har även fortsatt med rensningen av det rummet som ska bli Amandas. Han är så duktig!
Annars idag har jag, mamma, Wille och Amanda varit och plockat massa smultron. Vi har även varit på mammas bakgård och badat. Eller barnen badade och vi kollade på. ;) Sen fikade vi, glass och smultron, några blåbär som även hade slunkit ner i hinken och jordgubbar. =)
Det var väl allt för idag antar jag.
Hoppas ni andra haft en bra dag ni med!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0