trött

imorse så klädde jag på mig och wille alla kläder jag kunde hitta typ och sen drog jag honom på snowracern till en backe och så åkte vi i drygt två timmar. Jag var trött i varenda muskel i hela kroppen sen. Fick ju dra upp han för backen ganska många gånger oxå. Utöver det hade vi snöbollskrig och nån slags brottning oxå. Kul va det. Det är något visst med snö som gör att man själv blir som en litet barn. =)
Förrutom det har den här dagen inte varit speciellt rolig, Wille har trotsat större delen av dagen, Amanda har varit gnällig och allt annat har bara mest gått emot mig. Redan vid halv nio i morse började jag önska att den här dagen skulle ta slut någongång. Men jag hann med lite små grejjer endå under dagen, handlat, tvättat och rastat mina föräldrars hund. Var även och hälsade på mamma en liten sväng på eftermiddagen oxå. Nu sitter jag i soffan och är trött som en gnu och skulle se en film på tv som jag lessnade på efter mindre än tio minuter.
Ska blippa lite i andra bloggen nu.
Go´kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Man blir som fem på nytt när det är snö ute...

Vi hade liiiiiiite snö igår som tyvärr försvann under dagen men vi fick åkt pulka å gjort snögubbe... som nån idiot välte sen.. jaja så är det när man inte har nån egen trädgård =( Hmm sen är det ju inte det lättaste att ta sig i och ur pulkan när skidbrallorna inte sitter som de ska just nu haha stackars bebis. Är det den gamla viktbloggen du skriver i oxå?? Är kul å få läsa om dina framsteg.. man blir så peppad själv =)

Krams Mia

2009-01-09 @ 13:28:55
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0