Influensan

Imorse när vi vaknade såg Wille lite småhängig ut. Det visade sig att han hade 38,8 graders feber. När jag ringde dagis och berättade så berättade dagisfröken att Wille var det nionde barnet som ringt och sjukanmält sig idag, och alla hade hög feber, så det lär ju vara influensan som är på gång.
Han fick iallafall vara hos min farmor och farfar medans jag, mamma och Amanda åkte in en sväng till Nyköping. Där köpte jag lite nya kalsonger till William och en väggalmenacka. Mamma köpte en pyamas till William (som helt plötsligt velat börja med pyamas igen) och en tröjja med byxor till, till Amanda. Sen köpte jag en "Små Einsteins film" till Wille som han fick för att han var sjuk.
När jag kom hem hade Patrik hämtat Wille efter jobbet så de var hemma och Wille hade blivit mycket sämre. Nu hade han 40 graders feber.
Fick i honom lite glass, en alvedon och så ner i säng med honom.
Nu är jag helt slut, så nu blir det lite film och sen kommer jag sova som en stock. Hoppas jag. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars Wille, är inte kul att vara sjuk.. Hoppas han snart kryar på sig och att ni andra klarar er.

Kramar

2009-01-13 @ 11:32:36
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Mia

men lilla gubben!! Fy influensa borde va nått de små ska va imuna emot tycker jag... tills man blir myndig =)

Hoppas att han kryar på sig snart!

Krams mia

2009-01-14 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0