influensan del 2

igår kände jag mig lite småhängig på morgonen. Och sen rasade det bara utför. Hög feber, världes huvudvärk, det värker ioförsig i varenda mm av kroppen. Det tjuter i öronen så jag håller på och bli galen. Så när Patrik kom hem från jobbet så gick jag o la mig. Sen var jag liggandes resterande delen av dagen och sen har jag varit liggandes till för nån timme sen då jag stapplade upp alldeles skakig i kroppen. Har fortfarande hög feber men huvudvärken har avtagit iallafall. Hoppas hoppas det vänder nu.  Som tur va stannade Patrik hemma från jobbet idag för jag hade inte klarat av att vara hemma själv med båda barnen. Hoppas ni andra slipper den här influensan, den är verkligen inte rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0