dagarna rusar iväg

jag är så ofantligt ofantligt sliten så det går inte att beskriva i ord.
På mindre än två veckor så har följande hänt: Wille hade influensan, jag fick influensan, Amanda fick influensan, Wille fick öroninflammation. När alla var någorlunda friska drog vi igång projekt sova hela natten kuren. Vilket innebär att man ska vara vaken två nätter på raken (jag orkar inte förklara varför nu) men hur som haver så är  jag tröttare än tröttast  nu. Fast det var värt det, Amanda sover enormt mycket bättre, utan både nattmat och napp. Sååå skönt =). Nu är det bara att hålla tummarna att det blir lite bättre och att det håller i sig.
jaja de va väl allt för den här gången. Jag är så trött (gnäll gnäll) att jag inte orkar fundera ut någe att skriva.
Go´kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0