Bra dag

Idag har varit en sån där bra dag då allt bara har flytit på. Började dagen med sovmorgon, fast att Patrik hade jobbat till tolv i natt så var han super snabb upp när Wille vaknade. Jag hörde inte ens att dom gick upp. Riktigt skönt att få sova tills man vaknar av sig själv. Så åt vi frulle och så kilade jag ut med hundarna på en promenad och efter det tog jag med mig barnen ut i lekparken så Patrik fick sova lite.
Så åt vi lunch och efter det passade jag på att duscha. När Patrik åkte till jobbet så matade jag Amanda och sen gick vi ner på stan och handlade lite små saker som tagit slut.
Jag och Wille hjälptes åt sen att städa alla leksaker och sen åt vi mellanmål. sen var det hopp och lek fram till att jag gjorde middag, vi åt och sen sov barnen. Sån himla skön dag så jag vet inte vad. Kanske inte så intressant att läsa allt det här men jag ville bara visa på hur bra dagen har flytit på hela tiden. jaja menmen nog svamlat antar jag. ;)
Nu ska jag skriva lite skit i andra bloggen innan jag går och lägger mig.
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0