Oj

Jag fick för mig att det var igår jag skrev blogg här men det drömde jag väl ;)
Dagarna går så fort just nu. Sen vi började få ordning på Amandas sömn så rusar dagarna iväg. Helt plötsligt sover hon på dagarna oxå och jag får saker gjorda då.  Och när man delar upp dagarna så här i små pass så rusar ju tiden förbi.
Amanda är så duktig hon har ju i ett par veckor nu ställt sig mot saker som är lätta, tex sängkanten, hyllor osv. Nu har hon avancerat och försöker ställa sig upp med händerna mot golvet bara, vilket hon absoliut inte har balans till så det slutar ju alltid med andra resultat än hon väntat sig. Men inte ger hon upp för det. Förrut när hon stod och lutade sig mot kastrull skåpet så försökte hon dessutom släppa och vända sig om. Hon satsar verkligen gärnet. Känns som om det kommer bli många bulor på den tjejjen.
Wille då, han är så lillgammal så man kan bara le åt det. Som ett exempel har han börjat fråga om vi verkligen har  betalat för diverse grejjer här hemma. ;) Ibland försöker han vara så vuxen, för att i nästa sekund sätta ordet prutt framför alla ord i sina meningar. Vilken humor, han är underbar. Det går inte en enda dag utan att han får oss att skratta.
Idag har vi även hälsat på lilla Leah. Eller lilla och lilla, hon har ju växt om Amanda ordentligt nu. =)
Nu ska jag se det sista på prison break, som förövrigt börjar spåra ut så himla mycket att det nästan börjar bli intressant igen.... men bara nästan.

Igår firade jag och Patrik 5 år tillsammans. Tiden går verkligen fort. Och jag älskar honom så otroligt mycket. Det är helt sjukt hur mycket han betyder för mig. =)

Go´kväll

Kommentarer
Postat av: P A T R I K

Jag älskar dig med! =)

2009-02-02 @ 22:51:17
Postat av: Elin

Grattis, 5 år är jättelänge :)

2009-02-04 @ 20:01:54
Postat av: Elin

Nej blöder bara lite men är uppe i 15 dagar nu, läste i biverkningar att vissa kvinnor gör det och då ska man byta. Så imorgon ska ringa och byta till p-piller som jag hade förut. Det funkade! Kram

2009-02-05 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0