melodifestivalen

sitter och kollar på det nu. Det är inte alls samma sak att kolla på när Agneta inte är här och kommenterar med mig. Det är mycket roligare. Menmen ingen låt va väl specielt super bra. Får hålla tummarna att dom andra veckorna håller lite mer kvalite.
Jag har jobbat idag, det var riktigt trevligt. Dagen gick fort och smidigt. Inte så mycket strul som det brukar bli så fort jag ska jobba.
I natt ska Wille sova hos mormor så jag och Patrik har myskväll. Dvs vi sitter i soffan framför melodifestivalen med varsin dator och äter godis. Romantiskt värre va? Jag erkänner, jag är romantiskt handikappad. Fast det är ju ingen hemlighet. ;)


Imorrn ska vi hälsa på pappa. Weeho ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. ja det är inte detsamma utan dig, när det är melodifestivalen...ingen som förstår att man måste diskutera...hahaha kram vännen saknar dig

2009-02-09 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0