Lilla William

Veckan som gått har mest spenderats på jobbet faktist.
Var ledig i Onsdags och då åkte jag till badhuset med William. Blir ju sällan vi hittar på något bara han och jag sådär. Det var iallafall jätte roligt. Han är ju lite små rädd för vatten men blev bara modigare och modigare under tiden som vi var där och tillslut sprattlade han runt där en bra bit ifrån mig. Våran modiga kille!

På tal om Wille så har vi ju alltid tänkt att han ska få leka och vara "tjejjig" om han vill. Så han har ju en docka som han leker med, Bosse heter han. Den byter han blöjjor på, pysslar med, nattar och vid några tillfällen även ammat ;) (självklart när han sett mamma amma Amanda). Han har även fått nagellack när han sett sin mamma eller mormor måla naglarna eller låtsas sminka sig när han sett oss hålla på med smink osv osv. Förra fredagen satt vi och kikade lite på let´s dance och Wille fick syn på Annika Sjöös klänning, en röd paljett klänning (behöver jag tillägga att Willes absoluta älsklingsfärg är rött)  Bild på klänningen här.
W: Åååh mamma en sån klänning vill jag ha.
S: erhum, en röd klänning?
W: Jaaa, fast det ska vara en sån klänning som man visar magen i.....
Han är ju för söt han, jag undrar vad dom skulle säga på dagis om han kom skuttandes i en sån?! ;)

nej nu ska jag kolla lite på tv och sen sova. Jag är så grymt trött!

Kommentarer
Postat av: Mipi

Vad söt är....

Zäbbä håller sig till halsband haha

Kram på dig

2009-02-15 @ 10:32:13
Postat av: Anonym

Hihi, tror han skulle var lika gullig i den klänningen som han alltid är :)

2009-02-15 @ 21:18:12
Postat av: Big

Haha, vad söt han är. Men jag hejar verkligen på er som låter era barn leka med vad dem vill och gilla vilka färger dem vill! Au-pairpappan i morge ville slänga killarnas kalsonger när de hade råkat färgats rosa i tvätten. sjukt! Hoppas allt är bra!! kram

2009-02-16 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0