det är verkligen full rulle just nu

I  Måndags så var det utbildning för min del på förmiddagen och så hann jag in princips bara hem så åkte Patrik till jobbet och jag hämtade Wille på dagis och så rullade det vidare den dagen.
I Tisdags så var jag på Mary kay visning eller vad  det heter. Fick prova på henns produkter. Verkar jätte bra, blev så nöjd så. Sen var det samma sak igen, mötte Patrik i dörren när han åkte till jobbet och jag hämta Wille på dagis och fixade här hemma resten av dagen.
I går så hade vi tid till öronläkaren med William. Var en vanlig kontroll. Men det slutade med att dom plockade ut rören på honom. Så nu ska vi vänta på en tid om ca 4 månader. Då ska han även göra ett hörseltest och är det bra så är han utskriven från öron sen. *Håller tummarna* Gissa hur resten av dagen var? ;) Japp Patrik åkte direkt till jobbet och jag och Wille handlade, var ute och lekte i över två timmar,  städade och lagade middag medans Amanda rev omkring allt vi städat.
Idag så hade vi ett lite mindre trevlig ärende, men ack så viktigt endå. Som tog hela förmiddagen. Sen var det bara att stressa hem och äta för  sen skulle Patrik jobba. Så jag, Wille och Amanda har handlat, lekt lite ute och så fick dom härja av sig lite i badet. Amanda är totalt vild i badkaret. Vi får nästan vaddera kanterna som hon kastar sig hit och dit.  Sen lagade vi middag och nu sitter jag här. Har lite små pyssel kvar att göra men jag orkar bara inte just nu.
Imorgon mina vänner så ska jag jobba klockan åtta och sen är det en liten utbildning och förhoppningsvis hinner jag träffa Patrik fem minuter när jag kommer hem innan han åker till jobbet.  Vi hinner iallafall inte nöta på varandra den här veckan.
Nu ska jag glutta lite på tv och slö surfa lite.
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0