Snart är det jul!

Jösses vad tiden går fort så här innan jul, eller förresten hela det här året har gått extremt fort. Menmen det var väl kanske inte det jag hade tänkt skriva om.
Förra veckan gick på lite halvfart efter magsjukan. På Onsdagen hade vi 4 års kontroll med Wille. Han klarade det galant, våran prins!
På eftermiddagen var vi på begravning, det var Patriks mormor som begravdes. Efter det fick vi middag på lotsen.
Sen jobbade jag hela torsdagen och fredag förmiddag. Efter jobbet så var jag på läkarbesök och sen minns jag inte riktigt vad vi pysslade med. På kvällen så slog vi in julklapparna iallafall.
Lördagen så bakade vi julgodis och köttbullar. Och såklart lekte vi ute i snön. På Söndagen så bakade vi klart och städade. Oooooch lekte i snön. ;)
Idag har jag jobbat hela dagen.

Det va väl det!

Imorgon kommer Henke med familj. Det ser jag fram emot. Ska bli så kul och träffa Leah igen och lilla Milo såklart som vi inte fått träffa än. Ska bli kul o se Henke och Lina oxå såklart! ;)

Bye


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, du får nog allt kila till vårt dagis o fråga :P Skämt o sido, kommer nog berätta efter jul, eller så får du fråga på msn ;)

GOD JUL!!

2009-12-22 @ 13:31:17
URL: http://nathnan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0