Williams barnkalas!

Ja idag så bestod förmiddagen av en del förberedelser och att försöka hålla Williams nerver i styr. Sista 45 minuterna fladdrade han runt här mer lik en hellikopter än en liten kille. ;)
När barnen väl kom så lugnade han ner sig och han hade riktigt roligt. Han fick massor med fina presenter som han blev jätte glad över. Vi hade räknat på att det skulle ta drygt tre timmar kalaset men vi var klara efter ca 2 ½ timme. Men sista barnet gick inte hem förrens ungefär en timme efter det.
Efter kalaset gick vi ut och gick en sväng, handlade och sen har eftermiddagen/kvällen mest gått åt att röjja upp och förbereda inför morgondagen. Då nästa kalas är. Då kommer släkten för att fira Wille. Men endel ska även fira lilla Amanda.
Nu ska jag gå och hänga tvätt för jag bestämde mig för att sätta gång och tvätta mitt i allt röjjandes. Precis som om det inte var nog med det liksom. ;) Och så har vi en hög med paket som ska slås in oxå!
Jag är trött!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0