William 4 år!

Igår fyllde alltså William fyra år. Det är helt sjukt vad fort den här tiden har gått. Det var ju inte länge sen han var en liten knös som låg o gurgla glatt på golvet!
Men vid 15 igår så rasade det in folk här och han blev överöst med paket. Det var bilbanor, pengar, dinosaurier i mängder, kläder, handduk, pysselböcker, målarböcker, vattenfärger, playmobil i flera olika kartonger, rymdskepp, självlysande stjärnor som man fäster i taket,  grävmaskiner, film, spel, pussel, osv (sorry om jag glömt någons present). Alla grejjer var jätte bra och han var så nöjd så nöjd. Amanda fick lite paket hon med, kläder, en handduk, en liten giraff, en hello kitty docka, en pall,  hrm jag tror jag fick med allt.
Barnen somnade helt slut på kvällen och jag hade tänkt röjja på kvällen men orkade inte. Somnade på soffan strax efter åtta eller nått. ;)

Idag skulle vi till "nya" dagiset. Willes gamla dagis har slagits ihop med ett annat och så har de flyttat till störra nyrenoverade lokaler. Amanda började även att skolas in idag. Det var bara tre barn där idag så Amanda hade mycket yta att röjja på. Hon tyckte det var jätte kul, men ikväll var hon rikigt trött.
Imorgon ska vi vara där i två timmar är det tänkt.

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej, är det Stenviks förskola dem börjat på? "natt sidan"?



Clara skulle inte få börja fören om en månad när jag ringde i måndags.

2009-08-11 @ 18:40:32
Postat av: Sofie

Japp det är på Stenviks förskola som vi skolar in på. Själva nattiset, Wille gick ju på nattugglan förrut så han känner ju några fröknar där. Varför får ni inte förrens om en månad?

2009-08-12 @ 13:11:54
URL: http://trixiies.blogg.se/
Postat av: sarah

För att rektorn ansåg inte att clara behöve börja förän då eftersom pontus är pappaledig till 1 okt, men jag anser att hon ska skolas in nu när de andra barnen börjat.. och sen få vara där de 15 tim i V som hon får undertiden en förälder är hemma...men men

2009-08-13 @ 10:10:28
Postat av: Sofie

mm dom försökte tjaffsa med oss oxå och säga att Amanda inte fick börja där förrens i september fast att vi först blev lovade i augusti. Och dÅ börjar ju jag jobba nästa vecka och patrik jobbar med. Men dom gav sig tillslut. Kommer Clara att behöva sova där?

2009-08-13 @ 12:24:25
URL: http://trixiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0