Så grymt trött

I Lördags jobbade jag och i Söndags städade, tvättade, storhandlade vi. Hann även med lite annat som att vara ute och leka, bada barn osv. En helt ok helg alltså ;)
Idag skulle jag egentligen ha börjat jobba efter föräldraledigheten. Men...
Vid halv två i natt vaknade Amanda och var ledsen.... och var ledsen... och var ledsen. Vi testade allt och vid fem somnade hon utmattad (vi oxå) i våran säng. Jag vet, vi vill inte ha barnen i sängen... men nånstans går gränsen för oss oxå.
När vi knallde upp vid halv sju imorse var vi som zombies.. så fruktansvärt trötta. Grejjen var ju oxå att vi gick inte o la oss förrens vid tolv heller så det blev ju inte jätte mycket sömn. Gjorde oss iordning och väckte barnen. Då upptäckte jag att Amanda var varm och det visade sig att hon hade feber. Så de blev inget jobb för min del idag.
Dagen har varit seeeeeeeeg. Har försökt sova lite när Amanda sover och jag lyckats få Wille att kolla på film. Men han väckte bara mig hela tiden och sa att jag inte tittade på filmen. ;)
Nej nu tror jag att jag ska gå och lägga mig. Ville egentligen kolla på sista avsnittet av Prison break. Men det är ju sånna här tillfällen som man har inspelningsknappen till. ;)
Sovgott för det hoppas jag att jag ska få göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0