Nu har jag kommit efter igen med skrivandet!

Jahaja vad har hänt sen sist? I Lördags fyllde jag år, 26 hela år. Barnen var hängiga och  jag var lite små seg jag med så dagen var lugn. På eftermiddagen kom Agneta förbi, vi gick o handla. Sen lagade vi mat och gjorde oss iordning. Senare gick vi till Lina som hade fest. Hade super trevligt! =)
På Söndagen kom Patriks mamma och pappa, mamma, farmor och Viktor förbi och firade mig lite. Vi åt tårta och satt och prata lite.
Måndag och Tisdag har vi haft inskolning på dagis. Det har gått jätte bra, inga tårar alls. Amanda älskar redan sitt dagis. Hon är duktig och sover till och med middag där. Busar lite vid lunchen har jag hört skvallras om, tydligen kastar hon mat på fröknarna. *ler*.
Igår jobbade jag hela dagen. Då var Patrik hemma med barnen. Det var ingen inskolning då, men Wille hade tid hos tandläkaren. Det kändes lite konstigt att inte vara den som följer barnen till sånna saker. Det är alltid jag som följt med till läkare, tandläkare osv. Det kom förbi en överlycklig liten kille till jobbet och berättade att tandläkaren inte hittat några tandtroll och att han fått en liten dinosaurie för att han varit duktig. Men fina kille =).
Idag var det dax för inskolning igen. Gick lika bra som alltid. Sen lunchade jag på stan med Sofie, alltid lika trevlig. Fick gosa lite med hennes bebis Vincent oxå! Eller nu börjar han ju bli stora killen ju, tiden går så fort.
Nu ska jag surfa vidare och sen blir det sängen. Ska jobba en stund på eftermiddagen imorrn.
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0