Nu börjas det

Med risk för att kanske låta en aningens pessimistisk men jag känner vibbarna. Idag vaknade Wille och Amanda genomförkylda och har feber. Själv har jag ont i halsen och är lite små snorig. Så nu drar väl sjukdomarna igång. Vi har varit förskonade i flera månader, tror inte någon varit sjuk sen mars april eller något sånt. Men jag håller tummarna för att det bara är lite snorigt nu och så kommer vi vara friska i flera månader till! ;)
Inskolningen blev det inget av idag, vilket gör att jag fått ta ledigt ett par dagar nästa vecka för att fortsätta inskolningen. Tokigt men så får det bli. Gick som tur va att ordna.

Fick blommor och en jätte fin skylt av mamma, pappa och Viktor idag.

Agneta har även varit här och hållit mig sällskap fast att jag va trött och tråkig. ;)

Nej nu ska vi kolla på film, Jurassic park 2. Spännande! Känns det som om vi blivit inspirerade av Willes dinosaurie hysteri?

bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh, hoppas det bara blev lite snorigt och att ni alla snabbt är friska igen!!

2009-08-15 @ 18:59:54
URL: http://kajjo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0