Fredag

Det är sällan jag köper saker till mig själv. Efter att vi fått barn så är jag så extremt snål mot mig själv, jag vet inte varför men på något sätt känns det som om jag inte får köpa saker till mig, utan får vi pengar över måste dom på något sätt gå till barnen.
Jaja idag var jag tvungen att lägga pengar på mig själv. Har fått början till hälsporre på båda fötterna och jag kan lova att dom skorna jag knallar runt i INTE är så ergonomiska. Så då skulle jag slå till och köpa sånna där speciellt inlägg till skorna tänkte jag. Det var lättare sagt än gjort, det är verkligen en hel vetenskap om olika stötdämpningar här och där och gropar och olika fyllningar. Men tillslut slog jag till på någon slags grejjs till  hälarna och nån annan slags grejjs till hålfoten. så nu jäklar ska de minsann bli bättring. Sen var jag tvungen o ha en ny mascara och så var jag även tvungen att ha en ny handväska. =) Tror jag har drabbats av något slags shopping virus för nu sitter jag och funderar på om jag inte behöver nya byxor... kanske en ny tröjja och defenetivt nya bh:ar.  Hrm bäst att jag lugnar ner mig tror jag. Har precis sett på filmen en shoppoholics bekännelse så jag vet hur det kan gå. ;)

Annars har jag jobbat idag, bara i ett par timmar, men iallafall.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mipi

Åååh det har jag i båda mina mä!! Hälsporrar alltså... Jäklar va ont det gör.. har fått speciella iläggssulor som är formade efter mina gamla träningsskor.. får ej i dem i mina nya braiga =( men det känns som om att jag inte behöver dem där.. Jobbigt när man går i sandaler.. Har bara kunnat gå i fula hemska Crocs + mina träningsskor... Hoppas du blir av med dina... Ska själv åter ringa läkaren, va där i förra sommaren tror jag.. men det har ju fanken inte gått över som han trodde!! Morrrrrr

2009-08-21 @ 23:37:07
URL: http://mipi33.blogg.se/
Postat av: agneta

nå vad tyckte du om filmen då?

2009-08-22 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0