Anneli!

I Måndags kom Anneli hit och hälsade på! Eller hon stannade tills idag alltså. Jätte roligt att träffa henne igen, det är över tre år sen vi sågs sist. Det är helt sjukt endå, även fast det var så länge sen vi sågs så kändes det inte som det när vi träffades, vi babblade på och skrattade som vanligt!  Eftersom att Patrik har jobbat som en tok så har jag haft barnen hela dagarna så vi har inte kunnat göra för avancerade saker. Men det var trevligt endå och lite små sorgligt när hon åkte! Till och med barnen tyckte det när hon hoppade på bussen.
Nu är det dax att snäppa upp sig, nog med roligheter för den här veckan och dax att ta tag i allvaret. Imorrn måste jag städa och kanske baka om jag orkar. Måste till bvc, för Amanda har ett sår på sin tumme som inte vill läka.
På lördag är det barnkalas här och på söndag är det släktkalas för Wille fyller hela 4 år! Våran stora kille!
Nej nu ska jag slappa lite i soffan och sen måste jag sova så jag orkar med allt jag ska fixa med imorrn. troligtvis orkar jag inte ;)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0