Sjukt otränad

Jag vet att dagarna bara har rusat iväg. 
I fredags hände väl inte så mycket mer än att Lina först var här och hälsade på en sväng och sen kom Sofie över. På lördagen så var Sofie och Dan här och spelade pictionary med oss. Det var skit kul, skrattade som bara den. =)
Sen har de väl inte hänt så mycket intressant utöver det vanliga som brukar hända.
Jag har faktist använt stegräknaren
Lördagen gick jag 8345 steg/5,340km.
Söndagen gick jag 6660 steg/4,626km
Måndag gick jag 8144 steg/5,212km
Så jag har inte klarat mig speciellt bra som ni ser.
Idag har jag bestämt mig att försöka följa ett tränings schema som finns i en bok jag har. Både styrka och kondition. Klarade av första passet idag, gick ganska tungt måste jag erkänna. Därav rubriken. Men det ska det ju förhoppningsvis bli ändring på.  
Nej nu måste jag börja göra mig iordning innan Amanda ska äta. Och sen måste jag sova. Min kropp är helt slut.

Vägde mig igår morse och det var plus minus noll sen förra gången. Hellre det än upp ioförsig men...

Antal steg idag: 10477
Antal km: 6,705
aaah lite smånöjd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0