Sjuk

Igår orkade jag vara inte skriva någon blogg. Var trött och less och kände mig riktigt hängig. Känner mig inte bättre idag heller precis. Halsen värker, huvudet känns susigt, trött och allmänt hängig. Har inte lust med nånting, vill hellst bara krypa ner i sängen. Har uträttat lite ärenden idag iallafall och varit nere på möte på jobbet. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Har slutat med stegräknaren nu när jag är sjuk, det blev lite ångest över att behöva gå en massa steg som jag endå inte orkade gå. tar upp det igen när jag är piggare. Tyvärr äter jag mer och onyttigare igen, har fastnat i mitt onyttiga träsk igen tyvärr och jag har varken ork eller motivation att ta mig ur det just nu... HJÄLP!
Glömde att väga mig igår men idag gjorde jag det istället och det var väl inte något positivt, inte för att  jag  hade förväntat mig det men det svider att få det svart på vitt.
Nej nu ska jag borra ner mig djupare i soffan och tycka riktigt synd om mig själv och bara försvinna in i lost serien.
Godnatt

Viktminskning denna vecka: +0,5kg 
Totala viktminskningen: -3,8kg


Kommentarer
Postat av: Karin

Visst är det hemskt att se resultatet sådär, även fast man är bergis på att man gått upp i vikt, kan man ju fortsätta låtsas så länge man inte väger sig ;) Du kommer snart igen!! Hoppas du mår bättre i dag, jag känner mig lite piggare, skönt! Jag har också fastnat i träsket igen, vet inte hur jag ska ta mig upp, ingen motivation alls... :( Men vi är ju sjuka, då fåååår man leva på choklad, ju inbillar mig

Kraaaaaam

2008-09-03 @ 09:46:06
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0