seeegt

det har gått riktigt segt till här idag. Jag hade med mig Amanda och Wille till lekparken. Sen följde vi med mamma ner på stan och handlade. När jag skulle gå hem och laga mat så ville William följa med mormor hem och det fick han ju såklart. Så jag kilade hem och åt lunch med Patrik. Sen kilade jag över och hämtade hem William.
Sen har vi inte gjort så mycket mer idag. Bara slappat och segat. Skulle behöva ta tag i städningen som jag påbörjade för nån vecka sen när jag blev hängig. Och tvätta måste jag göra.... hrm får se om jag kanske orkar ta tag i det imorrn.
Go´kväll

Antal steg idag: 10549
Antal km: 6,856

klarat 76406 steg den här veckan 6406 mer än jag velat. Känns riktigt bra med lite medvind. =)

Får hoppas att det håller i sig för från och med imorgon är mitt jobb med i en stegtävling så då måste jag ju komma upp i lite högre siffror. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0