oups

nu slinker dagarna iväg igen utan att jag är med och bloggar.
Igår minns jag knappt vad som hände... inget av intresse tror jag. Vägde mig och jag hade gått upp 0,2kg. Inte bra alls. Fast att jag tränat, då kan ni ju förstå hur onyttigt jag äter. Ska försöka ta mig i kragen på den fronten oxå. Känns så onödigt att träna annars. Och tränade gjorde jag ju igår *glad över det iallafall*
Idag har prästen varit här och pratat om Amandas dop. Så nu är det fixat. Blir nog riktigt bra. Imorgon är sista svars dagen så på torsdag ska vi beställa smörgåstårtor.
Har börjat sortera inne i datarummet men kom inte så jätte långt. Lessna och gjorde annat istället. Men nu har jag iallafall börjat. Alltid något! =)
Har fått tag på en ny säsong av Lost. Så nu har jag det att glo på oxå. Härligt ! =)

Igår blev det så här med stegen:
Antal steg igår: 12884
Antal km: 8,374


Och idag:
Antal steg idag: 10054
Antal km: 6,535

Godnatt

Kommentarer
Postat av: NOVA

Du är så duktig å jag älskar dig matte!



=)

2008-09-17 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0