ojdå

nu har dagarna bara rullat iväg igen. Det går så fort ibland.
Jag minns faktist inte vad jag har gjort, säkert inget.
Lördagen gick iallafall åt till att fixa lite snygga kläder och förbereda inför söndagen.
I söndags döpte vi Amanda. Det blev jätte bra. Ett lite olpanerat inslag blev att William ställde sig upp i kyrkan och dansade någon slags balett eller liknande till psalmerna. ;) Amanda skötte sig exemplariskt hela dagen. Var så nöjd och glad så. Efteråt bjöd vi på smörgåstårta och när det var dax för fika efteråt så öppnade vi alla presenterna som Amanda fått. Smycken, tavla, mitt första år bok, pengar, konton som öppnats åt henne, smyckeskrin, mätsticka, snuttefilt, bestick och tallrikar, sagobok osv. Minns inte allt just  nu men massvis med fina saker vad det. Så tack alla för dem! Och Tack öven till våra  underbara kompisar som ställde upp och hjälpte till med allt fixandes. Jag och Patrik behövde knappt göra någe alls, allt fick vi hjälp med. Ni är toppen!
Väl hemma somnade barnen vid åtta på kvällen och åtta dagen efter fick jag väcka dom. Dom var helt slut! =)
Igår tog vi det mest lungt här hemma. Jag tog tag i träningen igen som har legat nere i drygt tio dagar, först pga att jag va sjuk och sen blev det lite mycket i helgen. Men nu ska jag köra gärnet igen. ;)
Stegen har gått sådär:
Fredag: 9752 steg/ 6,338km
Lördag: 10010 steg/ 6,506km
Söndag: 7507 steg/ 4,879km (hade inte stegräknaren på mig mellan typ 12 och 19)
Måndag: 19840 steg/ 12,895km

Uppdaterar säkert mer ikväll... om jag orkar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0