obekvämt samtalsämne ;)

För någon vecka sen fick Wille syn på mig när jag klev ur duschen.
- Men mamma, var är din snopp? Har du haft sönder den?
-erhum. Naee tjejjer har inte snopp.
Sen har Wille funderar och funderat över detta fenomen och idag var han tvungen att ta upp det igen.
-Mamma har ingen snopp.
-Nej, jag vet. Det är bara killar som har snopp.
-Men vad kissar du med då, rumpan?`
-erhum....näää... eeh
-Va?
-eeeh.. *funderar, va fanken ska jag säga att det heter...f***..nää inte det ordet sli** naee låter lite krystat... hrm snippa sa dom på tv en gång* eeh Snippa heter det på tjejjer.
-Jaha snippa. Har Amanda snippa?
-Japp, alla tjejjer.
Sen gick vi ut och cyklade och möter då på en tant som kommer gående.
-Mamma, har hon snippa??
-Wille nu cyklar vi och inget annat.!
=)
Måste dom fråga om precis allt?

godnatt

Antal steg idag: 9070
Antal km: 5,895

Kommentarer
Postat av: Anneli

haha! nu börjas det ;)

2008-09-23 @ 21:52:23
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe...det lär komma fler frågor ;)

Vi måste ses snart ju, saknar er massor.

Kramar

2008-09-23 @ 22:32:25
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha! Ahhh ett gott skratt fick jag iallafall! Det låter som min gudson det där, ska börjas tidigt! Kram

2008-09-24 @ 15:02:47
Postat av: Elin

Hihi, vad wille är gullig.



Är allt bra med er annars? :) Ser att du går massor, så duktig. Jag ligger mest hemma och sover, dagarna går jättefort och ingenting hinner jag med, haha.

Kram till er alla.

2008-10-06 @ 10:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0