Liten snabb uppdatering

Har haft en del och göra så jag har glömt/inte orkat blogga.
Men här kommer en snabb uppdatering iallafall på dagarna som har gått.
I Fredags hade Wille tid hos tandläkaren, mycket spännande tyckte han. Och han skötte sig exemplariskt, gapade snällt och lät dem räkna alla tänderna. Och han fick jätte mycket beröm för fina tänder. Sen ville han hellst stanna kvar och åka  upp och ner i stolen ett slag till. ;)
Sen under dagen var jag på vinprovning och möte på jobbet. Det var kul!
Igår så började jag dagen med att göra mitt träningsprogram och sen åkte jag, Lina och Amanda upp till Agneta i sthlm. När vi kom upp köpte vi thai wok och käkade och sen åkte vi till nån affär och handlade. Satt och snackade alldeles för mycket skit och hade super trevligt. Även om det var riktigt kallt inne där. ;) Men det blev det ändring på och sen blev det så varmt att jag nästan började gnälla över det. Fast det vågade jag inte för då får jag väl aldrig mer komma och hälsa på. Innan vi åkte hem åt vi middag där, och så efterrätt såklart. Så vi var riktigt proppmätta när vi åkte. Försökte locka med oss Agneta hit ner oxå, men det gick inte. ;) Väl hemma hade Patrik städat fint och tänt ljus. Jätte mysigt. =)
Här hemma hade Wille och Patrik varit på kustbostäders filmvisning på bio och lite sånt. Så Wille ringde och berätta om alla spännande saker som dom gjort under dagen då och då igår.

Steg från fredagen:
Antal steg idag: 10033
Antal km: 6,521

Antal steg från Lördagen:
Antal steg idag: 11108
Antal km: 7,219


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej det var jätte kul att ni kom, och du får klaga så mycket du vill ;) bara du kommer tillbaka snart...Kram

2008-09-14 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0