fullt upp

imorse när jag väl lyckades släpa mig ur sängen så var jag sååå seg i kroppen och dagens bravader har inte gjort det bättre kan jag lova. Ringde bvc för att Wille hade fått stora eksem över hela benen och upp en bit på ryggen. Så vi fick lite olika salvor och sånt utskrivet till honom. Sen kilade jag vidare till jobbet och kopierade lite papper och så. Sen hem och satte igång att storstäda hela undervåningen. Ni vet en sån där super städning, tvätta alla fönster, gardiner, dukar, damma över allt osv osv. Har hunnit med att vara nere på stan och handla och beställa smörgåstårta till dopet oxå. Är så fruktansvärt trött nu så jag  vet inte vart jag ska ta vägen. Eller det vet jag ju, till sängen! =)
Imorgon är det övervåningen som ska städas så det är bäst att vila ordentligt så man orkar. ;)

Stegen för idag:
Antal steg idag: 12201
Antal km: 7,930

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0