full rulle

Idag har det varit full rulle kan jag lova. Förmiddagen var väl ganska lugn. Men sen kilade jag och Wille till farmor som skulle passa Amanda. Sen ner på stan och så vidare till bvc där Wille skulle på 3 års kontroll. Det gick väldigt bra där, han fick jätte mycket beröm särskillt för att han är så bra på att räkna och att han kan lite bokstäver. Så mamma kunde inte vara stoltare över sin lilla grabb. När vi var klara där så kilade vi till farmor och hämtade Amanda och där var ju såklart pappa med Zacke så vi följde med på en promenad med honom. Väl tillbaka så kilade vi ner på stan igen till jobbet , efter det handlade vi och sen gick vi hem. Wille kraken var helt slut i benen då, jag med. =)
Här hemma har vi inte gjort så mycket mer än käkat middag och sånt. Jag kilade ut på en promenad med Amanda i vagnen. Var så trött så jag behövde lite friskluft för att inte somna i soffan.
Det  var väl det för idag.

Det ser bra ut på stegräknaren när man haft fullt upp:

Antal steg idag: 14074
Antal km: 9,148
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0