snörvel

förkylningen verkar bryta ut ordentligt den här gången. Inte så kul men kanske lika så bra så man blir av med det sen.
På förmiddagen idag så träffade jag Sofie och då gick vi till lekparken med Wille så han fick springa av sig lite.
På eftermiddagen så åkte jag o Patrik in till Nyköping och kikade i lite möbelaffärer. Trevligt =)
Nej nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att är lite mer kry imorrn.
Godnatt

Antal steg idag: 10096
Antal km: 6,562

Förresten filmade dom Wille på stan här om dagen när dom hade bandydemonstration där.
Kika på de här, han har en röd stickad tröjja med en svart döskalle på:
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=33700&a=1266641&lid=is_search527895&lpos=3
Tv-debut redan, verkar lovande. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0