Peppen kraken

idag började dagen tidigt. Gick upp sex och gjorde iordning oss för att sen lämna Wille på dagis och så skulle jag vara på jobbet klockan åtta på möte.
Sen har det liksom rullat på hela dagen med en det ena än det andra.
Och vips var klockan halv två och Lina kom och mötte upp mig. Hon skulle hjälpa mig att passa Wille och Amanda nere på stan för Pepsi skulle operera bort en tand som det blivit infektion i.
Eller det var infektion i själva tandköttet så tre tänder rök tillslut. Och så skrapades det bort all tandsten. Så nu luktar han som en normal hund i munnen igen. Tack gode gud för det. =) Men nu får han äta medecin och så har han nån kräm som ska sprutas in i munnen på honom.
Jaja menmen sen har det mest fixats med mat osv. Wille har varit SÅÅÅ trött idag och var då på lite små dåligt humör.... eller rättare sagt jätte dåligt humör.
Ikväll har vi myst i soffan och kollat på film.
Imorrn blir det premiär på jobbet igen. Har inte jobbat sen i mars tror jag det var. Ska bli kul... men lite ångest endå. ;)
Godnatt

Antal steg idag: 10890
Antal km: 7,078

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så när jag kan komma och hälsa på dåå? :) Kram

2008-10-04 @ 18:38:08
URL: http://frystejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0