mindre effektiv dag

visst man kan inte vara effektiv varje dag, eller jag kan inte det iallafall. Men idag har jag bara slösat bort hela dagen känns det som. Har varit så himla trött, tror inte att jag sov en enda hel timme på hela natten. Var det inte Amanda som hostade så hon vaknade så var det William. *suck* Hoppas verkligen att jag får sova i  natt.
Har gjort lite ärenden på stan idag. Träffat Linda. Det var trevligt, var hundra år sen vi sågs nästan.
Var ute och cyklade sen med Wille, då trillade han med cykeln så flaket fastnade mot bakhjulet på hans trehjuling. Det gick knappt att cykla, men som tur var så va vi nära morfar som fixade det på ett kick.
Så mycket mer har det inte hänt.
Prov tränade lite försiktigt på crossen idag, kändes riktigt bra. Men jag ska vänta några dagar till innan jag sätter igång och tränar igen. 35 minuter blev det iallafall. =)
Go´kväll!

Antal steg idag: 15015
Antal km: 9,759

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul det vara att ses idag :) Var verkligen alldeles för länge sen. Nu får det inte dröja så länge tills nästa gång.

Kramar

2008-10-15 @ 22:44:52
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0