internet strul

Det är lite strul med internet just nu så jag kommer inte skriva så mycket blogg på någon vecka framöver så ni vet.
I fredags gick jag först en jätte lång promenad själv och sen en med farmor, resten av dagen höll jag mig rätt lugn. =)
I lördags jobbade jag mellan 08.00-19.00. Patrik fick komma ner med Amanda med jämna mellanrum så hon fick mat.
i söndags var vi först och hälsad på patriks föräldrar och sen mina föräldrar.
Gårdagen spenderade jag, Wille och Amanda med mamma.
Idag har jag små plockat lite här hemma bara.
Det var en liten snabb uppdatering om dagarna som gått. Får se när jag får en chans att uppdatera bloggen igen.
Ha de gott!
Antal steg fredag: 22254 <--- ooh yea! =)
Antal km: 14,465

Antal steg lördag: 11068
Antal km: 7,194

Antal steg söndag: 6703
Antal km: 4,356

Antal steg igår: 11351
Antal km: 7,378

Är inte klar med stegen för idag så då skriver jag nästa gång jag bloggar.

Kommentarer
Postat av: Your litle soldier!

Jag älskar dig!

Kraaaam på´re!

2008-11-08 @ 00:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0