Håhå jaja

Jösses nu har dagarna verkligen rusat iväg igen.
Har inte haft blogg lust när jag har varit sjuk. Men nu är man igång igen då.
Det har väl inte hänt så  jätte mycket intressant på sistone. Förrutom i Lördags när jag och Sofie var på Lena och Orups konsert. Det var jätte trevligt. Så himla skönt att få komma iväg en kväll utan barn sådär. Kändes kanon. Och  kvällen var helt fulländad när jag kom hem och fick bevisat för mig att det hade gått hur bra som hellst för Patrik att vara själv med barnen. Jaa jag vet att jag är en höns mamma men jag försöker faktist släppa taget liiite. ;)
Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Super skönt.
Godnatt


Antal steg i Torsdags: 7551
Antal km: 4,908

Antal steg i fredags: 6714
Antal km: 4,364

Antal steg igår: 9984
Antal km: 6,489

Antal steg idag: 14051
Antal km: 9,133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0