Bra dag

Idag har varit en sån där bra dag som jag önskar att jag hade fler av. Jag har liksom fått en del gjort idag utan att det kännts jobbigt. Och endå har jag hunnit med barnen en massa. Känns så skönt.
Wille var i badhuset idag med dagis. Inte nog med att dom hade badat, dom hade gått fram och tillbaka till badhuset också. + att han varit ute med mig under dagen och gått med Pepsi och att vi varit ute och cyklat  över en timme. Han måste ha varit super trött i benen idag. Men jag frågade flera gånger under dagen men han ville bara mer.
Sen ikväll badade jag, Wille och Amanda i badkaret tillsammans.
Nej nu ska jag göra mig iordning och sen gå och lägga mig.
Godnatt

Antal steg idag: 11517
Antal km: 7,486


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0