Vilket klantarsle!!!

Denna dag har varit riktigt seg. Nova har kräkts flera gånger i natt och inte alls kommit till ro. Visserligen är det Patrik som springer uppe med henne.  Men jag vaknar ju och har svårt att somna om sen.
Annars var Wille till dagis mellan nio och två idag. På förmiddagen fick jag väl inte så mycket gjort. Vilade mest.
På eftermiddagen så städade jag på undervåningen. Eller städade och städade, plockade iordning bara. Skulle ha fortsatt med övervåningen. Men jag satte mig och vila och sen kom jag aldrig mer igång igen.
Vi var till mamma en sväng och fikade. Och där skulle jag resa mig snabbt och springa efter Nova som smet. Och gör världens vurpa och hamnar såklart på magen. Vilket klantarsle jag är. Har lite ont i magen nu men jag har känt sparkar så bebis verkar ha klarat smällen iallafall. Som tur är. Jag tror snart att jag har lyckats med allt.
Sen har det bara vart soffan som gällt resten av kvällen.
Godnatt!


Du har gått 266 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 39 
Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0) 
Du är i 9:e kalendermånaden 
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 14 dagar kvar till förlossning
95% av graviditeten är avklarad! =)

Se där jag gott folk, nu börjar allvaret. Från och med idag och visserligen fyra veckor frammåt så föds typ 92% av alla barn läste jag nånstans. Men jag är inte riktigt redo än.. så kanske runt den 20-25 maj nånstans kan den väl kanske komma. Då slipper jag gå över och jag har gott om tid att bli redo på. Typ ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aj vilken otur du har. Skönt att det gick bra trots fallet. Trist att Nova inte mår bra och kräks. Hoppas hon blir bra snart.
Vi måste ju snart ta och träffas ju. Det var ju evigheter sen.
Kramar

2008-05-14 @ 23:11:39
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Men jösses vilken otur du har då :(
Och nej, förlossningen är inte världens roligaste snabbaste ställe direkt :S Men du, din nedräkning på bloggen stämmer inte med den som är från familjeliv?? Visserligen bara en dag som skiljer, men ändå..
Kram

2008-05-15 @ 12:01:34
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0