Vilddjur

Idag gick vi upp vid sex, alltså jag, hundarna och Wille. Patrik var redan på jobbet då. Och på något mysko sätt så hade alla (utom jag) hur mycket energi som hellst på en gång och inte nog med det, dom använde det på sitt allra påhittigaste och jobbigaste sätt dom kom på. *suck*
Patrik fick komma hit och hämta Nova så vi andra kunde äta och duscha och så vidare. När hon kom tillbaka nån timme senare så fick dom mat och så gick vi ut och gick i spöregnet.
Sen fick jag för mig att jag skulle montera ihop spjälsängen med Willes hjälp. Annars hade det aldrig blivit gjort tror jag. Han lessnade mellan stunderna och släppte delarna som han skulle hålla upp. Men efter många om och men och efter att ha särat på hundarna som bråkat hundra gånger så fick jag ihop det. Så nu står den där och är färdigbäddad. Skönt! Nu är faktist allt fixat inför bebis ankomst. Så rent praktist är den välkommen att titta ut nu. Fast jag väntar gärna några dagar till...
Tvättade några maskiner tvätt oxå.
Efter lunch så sov jag och Wille i över en timme. Så skönt. Men det kändes som om jag behövde mer sömn. Jätte trött!
När vi vaknade tog Patrik Nova igen och vi kilade över till mamma och firade Viktor som fyllde år idag. Var kvar där en stund. Och precis när vi skulle gå så kom Oscar och hälsade på så då ville William stanna och leka med honom. Så när Patrik kom och lämnade Nova så kilade jag hem med henne så hon fick sin något försenade lunch och vid halv sex så kilade jag med henne hem till mamma och hämta Wille.
Det är väl ungefär vad jag har hunnit med idag.
Är dödstrött nu så det är väl lika bra att gå och lägga sig.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snäll William var som hjälpte dig med sängen :)
Ja visst är det kul å kika på hundar på blocket, jag gillar ju kinesisk nakenhund och dom kan ju se bra roliga ut hehe :)
Kramar

2008-05-17 @ 23:59:07
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0