trött

Usch jag är trött konstant just nu känns det som. Jag vill ha energi!!!
vaknade tidigt idag, kilade upp och duschade och sen ät vi frulle innan det var dax för Patrik att ge sig av till sin kurs. Jag försökte vila här hemma medans hundar och barn löpte amok typ. Det gick inge vidare alls.
Sen kilade vi (jag och Wille) iväg en sväng till barnmorskan. Allt såg bra ut och Wille hörde bebis hjärtljud för första gången.
"Näää, va säger bebis *plopp plopp*"? frågade han ;)
Sen kilade vi in till jobbet och hälsade på mamma en snabbis innan vi kilade hem i ösregnet.
Väl hemma så åt vi lunch och så fick Wille sova en stund.
Jag hade oxå tänkt sova men "skulle bara..."
Det blev storstädning av badrummet och undanplockning i alla rum. La mig sen i en kvart och löste soduko.
Sen var Wille ute och lekte på bakgården medans jag strök lite dukar och plockade i och ur diskmaskinen.
Sen har de väl inte hänt så mycket mer vad jag minns.
Jooo såklart, Patrik har varit och hämtat hem nya bilen idag. Och huxflux så kunde han (utan tjat) tänka sig att åka och handla och andra ärenden som inkluderade bilkörning ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi konstigt att det ska behövas en ny bil för att killarna ska handla ;)
Nä då, jag förstår att det är kul med ny bil :)
Vill oxå ha en ny.
Kramar

2008-05-16 @ 12:01:31
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0