Sommar

Idag har det verkligen kännts som sommar här. Det är jätte varmt och skönt ute. =) Man kan inte bli annat än på bra humör!
Annars har jag fixat till barnvagnen nu så den är laddad och klar till bebis. Har även fixat ihop bilbarnstolen, så nu gäller det bara att hitta ställningen till den.
Sen har jag löst soduko hela dagen typ. Förrutom när jag gick en sväng till mamma med hundarna. Vi gick runt lite uppe vid vattentornet och sen gick vi hem till Henrik och Lina och fikade.
Hämtade Wille på dagis sen och gick ner på stan. Sen följde vi med hem till henne och käkade jordgubbar. Gud va gott det var!
Sen har det inte hänt så mycket mer idag tror jag. Ganska lugn och skön dag. Har fortfarande 1000 grejjer jag borde ha gjort, har samlat på hög sen i måndags typ. Måste ta tag i det snart. Kanske imorrn?!
Förvärkarna fortsätter att bråka med mig. Jag är trött på dem NU!
Jaja nu är det dax att sova.

Du har gått 259 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 38 
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0) 
Du är i 9:e kalendermånaden 
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 21 dagar kvar till förlossning
93% av graviditeten är avklarad! =)

Efter att skrivit ner det där så känner jag att jag bara MÅSTE ta tag i saker och ting NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0