Onsdag

Gick upp redan kvart i sex imorse. Då bestämde sig Nova och Wille för att det var dax att gå upp. *suck*
Lämnade Wille på dagis vid nio och sen kilade jag och Patrik ut med hundarna. När vi kom in torkade jag golven och sen la vi oss i sängen i hopp om mer sömn. HA! kunde inte somna alls fast att jag var dödstrött.
Gick upp och gjorde mig iordning och sen gick vi och handlade. Åt lunch och sen kom Sofie förbi så vi gick och köpte lite fika som vi fikade här hemma.
Hämtade Wille och sen låg han och  jag på soffan och slappade.
Vi har även varit med hundarna hos pappa en sväng. Han kom hem idag så William ville dit och hälsa på lite. Så vi var väl där i drygt 40 minuter innan det var dax att kila hem och laga mat.
Sen har jag plockat undan lite leksaker och plockat i diskmaskinen. Snart är det dax att lägga sig på soffan och kolla på men in trees. Kommer antagligen att somna på en gång. ;)

28 Maj har inte ens varit än och redan så tjatar folk.
"WHAT, ligger inte du och föder barn nu???!!!" Så säger drygt 90% av alla jag träffar eller som ringer.
"NEJ, jag ligger verkligen inte och föder barn just nu. OCH skulle jag göra det så skulle jag inte svara i mobilen och jag skulle defenetift inte vara på stan!!" Så nu vet ni!

Du har gått 273 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 40 
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0) 
Du är i 9:e kalendermånaden 
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 7 dagar kvar till förlossning
98% av graviditeten är avklarad! =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej på dig!!

Snart dags för bebis att komma då.. härligt va!

har läst din blogg men inte kommenterat något.. för lat. Hoppas att allt e bra förutom tröttheten då´rå =)

Kram Mia Linas vän i GBG

2008-05-21 @ 20:20:39
URL: http://mipi33.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0