Mors dag!

Dagarna går och jag orkar bara inte sitta och skriva blogg.
Kommer knappt ihåg vad jag har gjort om dagarna. typ inget antar jag.
I Torsdags så var jag och Wille över till mamma och pappa en sväng och på kvällen var Lina här och kikade på semifinalen i eurovision songcontest med mig. Trevligt =) Hade även smskonferens med Agneta samtidigt. =)
I fredags gjorde vi nog inget speciellt vad jag kan komma på.
I går var vi in till gumsbacken och köpte skor och stövlar till William. Och på kvällen kikade vi på finalen i eurovision.
Idag har vi varit hemma hos Patriks pappa för Patrik skulle tvätta bilen. Sen var vi in till gumsbacken och köpte växtnäring och en docka till Wille. Han har fått dille på bebisar just nu (tror det är många på dagis som fått småsyskon) och hade en låtsas docka i lördags som var typ två cm stor och som han tappade bort hela tiden och var jätte ledsen över när vi inte hittade den. Hur hittar man nått som inte finns? Så nu är han stolt pappa till en liten bebisdocka som heter Bosse och som han matar och byter blöjja på och som självklart ska med så fort vi går någonstans. Bra träning. ;)
Annars blev jag bjuden på kinamat ikväll och marängswiss till efterrätt. Gott =)

Nu ska jag duscha och sen ska vi kika på först "sanningens ögonblick" och sen på "National Treasure 2".

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi Bosse, vilkt fint namn på en liten docka ;)
Kramar

2008-05-25 @ 23:45:39
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Anneli

Men ligger inte du och föder barn nu!? va va va va!?!? ;) haha bosse, det var då det sötaste jag hört.. lycka till med barnafödandet om vi inte hörs innan, och grattis i förskott! ;) kramar!

2008-05-26 @ 18:31:43
Postat av: Biggan

Vad skönt med föräldrar som inte är rädd att ge sina söner dockor!! Det ska mina kids få också, oavsett kön:) Lycka till med barnafödandet! kram!!

2008-05-27 @ 17:39:09
URL: http://biggelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0