Lugn och skön dag

Idag har det varit en lugn och skön dag. Har knappt kännt mig gravid faktist.
När Patrik väckte mig hade hundarna ätit och varit på långpromenad så dom låg lugnt och stilla och sov. Wille satt och kollade på film och hade precis ätit klart frukosten, som fortfarande stod framdukad till mig. Så skönt! =)
Så jag åt frukost och sen kilade Patrik iväg på sin kurs och jag gjorde mig iordning.
Sen löste jag soduko medans Wille byggde lego. Vi gick även en promenad med hundarna och när vi kom in så lekte jag med lego och bilar med Wille.
När Wille sov lunch så kikade jag på film och löste soduko, slumrade till några gånger oxå =)
När Patrik kom hem så premiär åkte vi hela familjen med bilen, till godisbron och köpte godis. Wille lät ett slag som han var världens mest väluppfostrade unge.... Efter att ha fått några stycken godis av en sort frågade vi om han ville ha några av en annan sort. Då säger han
-Nä men jag har redan fått godis! Och höll stolt upp sin påse med tre godisbitar i. Han kräver inte mycket han ;)
Sen åkte vi och handlade lite och så vidare hem till mamma där vi käkade pizza med dem.
Jag och Wille gick hem därifrån för Patrik skulle förbi sin pappa och visa upp vrålåket.
Eftersom att jag kände mig så himla ogravid idag så bestämde jag mig för att gå ut och gå med Peppen i lite halvrask takt ikväll. Tänkte man måste ju passa på när man mår bra. Så jag ut och knallade på och det gick jätte bra den första kvarten men dom fem-tio minutrarna som tog innan jag kom hem sen kändes värre. Foglossningen gjorde sig påmind och gjorde väldigt ont. AJ! Men hem kom jag och det var endå riktigt skönt att få röra lite på kroppen sådär. Är ju lagom temperatur ute nu för tiden. =)
Nej nu ska jag duscha och sen blir det till att sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Det lät som ett härligt sätt att vakna på :)
Hoppas det är bra med er
Kram

2008-05-17 @ 12:28:58
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0