Idag har det varit vaaaaarmt

Inge vidare kul med feber när det är 100 grader varmt ute. =/
Idag har Wille varit hemma med mig hela dagen. Han fick leka i sandlådan på bakgården och hundarna fick ligga där ute och gnaga märgben medans jag satt i fåtöljen på insidan och bara mådde pyton. =/
Jag lyssnade på brudarna som skrev kommentarer på mitt förra inlägg och har inte gjort ett skit idag heller. Eller jo jag plockade faktist i diskmaskinen och satte på den, men bara för att alla osthyvlar var slut.
Sen har jag bara legat på soffan. Sovit när Wille sov middag osv.
När Patrik kom hem följde jag med ut med hundarna en sväng och sen hem och la mig på soffan igen.
På kvällen kilade jag ner på stan med Wille för att kika om tivolit hade öppnat, typ alla andra år brukar det vara öppet på fredags eftermiddagen men inte i år inte. Men Wille tyckte det var spännande endå. När jag kom hem insåg jag att jag mådde bättre men att förvärkarna dragit igång igen. Jag måste tydligen plågas av något hela tiden. jaja ska inte gnälla.
Nu ska jag gå och sova snart.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0