Hela Helgen

I Lördags lämnade vi av hundar och barn hos mina föräldrar och sen åkte vi till Norrköping och shoppade loss. Vi spenderade hela dagen med att knalla runt och jag trodde nästan att jag skulle börja föda barn i bilen när vi var på väg hem. Helt Slut! ;)
Vi hittade iallafall en del prylar och kläder till bebis, tröjja och en bil till Wille, en stooor hög med kläder till Patrik och myskläder till mig.
När vi kom hem så hämtade vi hem barn och hundar och sen åkte vi hem och lasta ur bilen. Nån timme senare kom mamma och Viktor förbi och käkade pizza med oss.
Kvällen spenderades i soffan, kollade på körslaget och sen saw 3.

Igår så åkte vi in till Nyköping och shoppade loss istället. ;) Köpte ett nytt halsband till fröken Nova, hon fördubblas i storlek över natten känns det som. ;) Köpte underkläder till mig, byxor och keps till Wille och nya blommor till köksfönstret.
När vi kom hem satte jag igång och tvättade alla bebiskläderna. Vi var även över till mina föräldrar och fikade och lite sånt smått och gott.
Minns inte om det blev så mycket mer gjort sen faktist.

Idag har Patrik jobbat förmiddag. Så jag har plockat lite här hemma, lagt in alla bebiskläderna i byrån, försökt tämja odjuren (alla tre, Wille, Nova och Pepsi) på promenader, sprungit efter Wille när han rejjsat med trehjulingen och fikat hos pappa.
Det är väl det i stora drag som jag gjort idag. Hade en hel lista med prylar som jag borde ha hunnit göra idag, som skulle gjorts andra dagar men får försöka ta itu med det imorrn.
Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen. Är trött som tusan.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj ni har haft fullt upp i helgen ser jag. Å en väldigt massa shoppande :)
Kramar

2008-05-05 @ 23:30:21
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Åh vad massa shopping, vad kul =)
Börjar ni känna er redo inför bebis ankomst nu?
Kram

2008-05-06 @ 11:47:00
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0