Har ingen blogglust just nu

Kort uppdatering då:
I Söndags så var jag hemma då oxå själv med alla vildar. Som faktist var en smula lugnare. Handlade på förmiddagen och var och plockade liljekonvaljer på eftermiddagen. Och sen följde vi med hem till mamma och fikade där innan Patrik kom och hämtade oss efter jobbet. Då åkte vi till hans föräldrar och hälsade på. Hans mamma hade varit i Frankrike och cyklat. Wille fick jätte fina kläder, en dansande giraff och en mugg.
Igår så gjorde vi väl inte så mycket på hela dagen tror jag. Plockade undan lite på förmiddagen. Och sen tog vi det lungt resten av dagen, eller ja Patrik åkte ju och jobbade eftermiddag. Jag fick för mig att eftersom att jag endå är så smidig som jag är så passade jag på att måla tånaglarna igår kväll. Det var en riktig utmaning kan jag lova. Men skam den som ger sig. ;)
Idag lämnade jag Wille på dagis. Och så gick jag och Patrik ut en sväng med hundarna innan det var dax för honom att åka på möte. Då passade jag på att duscha och göra mig iordning. Sen satt jag och löste soduko. Umgicks lite med Patrik när han var hemma en vända och käkade. Och sen kilade jag ner på stan och åt lunch med mamma. Handlade sen lite och jallade hem för att hämta Wille på dagis.
När vi kom hem så gav jag hundarna mat och sen gav vi oss ut på promenad. Himlen öppnade sig och regnet öste ner just DÅ. Härligt värre.
När vi kom in åt vi mellanmål, sen plockade jag undan lite på undervåningen. Försökte hålla reda på att hundar och barn inte blev vildare än vad som går att kontrollera någorlunda och sen var det dax att laga mat. Väl färdig med maten så äter Wille EN tugga och säger, - Mamma jag vill gå och sova.
Tack för den tänkte jag, här anstränger man sig och göra mat och så äter han inte. Skit unge. Hade det inte varit för honom hade jag levt på mjölk och mackor när Patrik inte är hemma. =)
Duschade av Wille, smörjde in honom med alla krämerna och sen stoppade om han i sängen och han somnade på en gång. Dagis måste ha kört slut på honom.
Nej nu tänkte jag vika lite tvätt och sen ska jag ge hundarna mat och så kommer Patrik hem och går en vända med dem. Sen blir det till att kolla på eurovision Songcontest. Har köpt chokladefterrätt till mig som jag ska sitta o smaska i mig till det. =)

Har just insett att jag inte har något liv alls. Satt och kollade på tvtablån och inser att visa dagar får bebis bara inte komma för då ska jag se på tv. *skrattar*

Är inte för aktiv bloggare just nu. Men jag har  ingen lust alls att skriva. Är dålig på att kommentera oxå. Sitter rätt sällan vid datorn över huvudtaget och när jag väl sitter så blippar jag runt på alla andras bloggar och läser där istället. Jaa bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är helt okej att du inte skriver så mkt, lusten kommer tillbaka (men då har man inte tid).. Kommentarer skriver inte jag heller så ofta just nu, jag hinner ju inte...
Bara du hör av dig när bebis kommer så är det lugnt! Ta hand om dig!!
Många kramar

2008-05-20 @ 20:27:32
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Linda

Håller med Karin, bara du meddelar när bebisen kommer ;) Är kul å läsa att ni har det bra iaf :)
Hoppas vi kan ses nåt snart.
Kramar

2008-05-20 @ 22:04:00
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0