Fredag

Idag lämnade jag Wille på dagis och Nova hos pappa. Sen kilade jag ner på jobbet på möte.
När jag kom hem satte jag igång och tvätta. Hade en enorm hög med tvätt. Sen slog jag upp portarna till förrådet och kikade efter kartongen med bebiskläder. Hittade den faktist och fick även ut den, utan att allt rasade som en lavin över mig. Öppnade kartongen lite och kikade på kläderna. Jösses så små dom är. Tänk att våran Wille varit så liten.
Sen kom Lina över en sväng. Vi snackade lite skit och ringde till skatteverket. Dom har kopplat ner mitt samtal i över en veckas tid, pga för många som ringer som dom säger i luren. Men när Lina ringde från sin telefon kom hon fram på andra försöket. Snacka om orättvist. Fick iallafall prata med skatteverket fast i hennes telefon då. ;)
Sen har vi varit på stan och handlat och så har vi mest tagit det lungt här hemma.
Ska ner och mysa lite med Patrik på soffan nu.
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0