Förvärkar

Idag har jag haft förvärkar hela dagen. Spelade ingen roll om jag stod, satt eller låg. Magen spändes och blev hård som sten var och varannan minut. *suckar* Skit jobbigt, känns så meningslöst när man vet att det inte är på "riktigt". Inte för att jag vill att det ska vara det än... men då kan man väl få slippa sten-magen iallafall. Aja nu ska jag sluta gnälla.
Idag var jag på utvecklingssamtal på dagis. Det gick bra. Han är snäll och sköter sig där. Hade väl kanske inte trott någe annat heller. Våran lilla prins! =)
Sen rev jag fram prylarna till vagnen, till spjälsängen, bilbarnstolen (hittade bara själva sittdelen, får fortsätta leta en annan dag efter själva ställningen) och bärselet. Så nu har jag tvättat allt det. Det går frammåt! ;) Nu ska det bara monteras ihop oxå och ställas nånstans där det inte är ivägen fram tills lill*n tänkte komma.
Var nere på stan och träffade Sandra och hennes lilla TuvaLisa. Vilken liten plutt. Blev nääääästan sugen på att våran ska komma snart. Men bara nästan. Jag är inte redo än. =)
På eftermiddagen plockade jag lite här hemma och donade. Låg på Willes säng och löste sudoku (eller hur det stavas), jag har i vilket fall som hellst blivit helt beroende av det. Wille byggde lego medans jag låg där och klurade.
Sen har jag mest tagit det lungt. Försökt att få magen att slappna av lite, den lär ju va helt slut när det verkligen är dax om den ska hålla på så här i typ tre veckor till. ;)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt att magen är så där. Hoppas det känns bättre imorgon. Nu är det inte långt kvar tills bebisen kommer ju :) Är så nyfiken på vad det är för en liten krabat som bor där inne :)
Kramar

2008-05-06 @ 23:38:32
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0