vad tiden går...!

Nu har datorn strulat lite fram och tillbaka så jag har skjutit upp bloggandets hela tiden. Och nu hipps vipps är det måndagkväll och jag har inte skrivit sen i torsdags. Så det kan bli! ;)
I fredags så gjorde jag inte mycket alls, lyckades knalla ner till Ica tre gånger, det man inte har i huvudet får man ha i benen bla bla bla.
I lördags firade vi påsk med min familj. Åt en massa mat och en del godis. Precis som alla andra påskar. =)
I Söndags firade vi påsk med Patriks familj, var ju samma visa där med såklart!
Annars har vi försökt vara ute och lekt med Wille när vädret tillåtit. Vi har ju inte varit lediga alla tre tillsammans så här ett par dagar på raken på över en månad. Så det var skönt att bara vara hela helgen.
Tyvärr så syns det här hemma oxå att vi bara har slappat och umgåtts tillsammans. ;)
I dag var det planerat att vi skulle åka till tropicarium med William och kika på alla djur där. Men när vi såg snöstormen och all snö som kom så struntade vi i det. Får ta det en annan dag helt enkelt. Men vi hade ju lovat Wille att äta på Max så vi åkte in till gumsbacken en sväng och kikade lite i affärer och sen åt vi lunch.
Sen har Lars och Tilly varit här en sväng och snackat lite skit med oss.
Har väl inte hänt så  mycket mer förrutom att vi varit ute och lekt i snön. Och skottat snö, Willes favorit syssla. =)
Menmen nu är ledigheterna snart slut. Imorrn kör det igång igen. Sista arbetsveckan.
Glad påsk i efterskott!
Bye



Måste bara passa på att gratulera Karin till hennes lilla prinsessa som bestämde sig att bli en liten påskpresent! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Karin

TACK!!! =)

Det gör inget att du inte skrivit på hela helgen, lättare för mig att läsa ikapp då ;)

2008-03-24 @ 20:50:03
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0