trött

ååh idag skulle jag få så mycket gjort hade jag planerat.
Det började bra med att jag jobbade mellan 8.00-11.00 och sen hämtade WIlle på dagis och lagade lunch. Sen när Wille skulle sova så kände jag att jag oxå var trött. La mig på sängen och somnade på en gång och sov i över en timme då jag väcktes av mobilen. När jag äntligen lyckats masa mig upp ur sängen så sorterade jag lite tvätt och satte på en maskin, gick ner och plockade i diskmaskinen och satt igång den. Det är allt jag orkat med idag. Var en sväng till mamma och pappa oxå. Sen har vi handlat lite oxå. Men det är allt. *suckar* Jag vill inte vara tröttt!
Hoppas jag får mer gjort imorrn.
Go´kväll

Du har gått 217 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 32 
Du har gått 31 fulla veckor och 0 fulla dagar (v31+0) 
Du är i 7:e kalendermånaden 
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 63 dagar kvar till förlossning
78% av graviditeten är avklarad! =)

Kommentarer
Postat av: Cougar

Nu är det så att jag älskar dig mest i hela världen och kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Du är bäst!

Kram på re!

Ps. Nu är min blogg up n´running också....... IGEN efter att ha legat på is typ 5 månader! =)

2008-03-29 @ 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0