trött, trött, trött

Sov jätte dåligt i natt. Låg och vände och vred och fick ont över allt. Det gick bara inte att sova. Detta har resulterat i att man lediga dag har gått åt till att vila.
Wille var på dagis mellan 8.30-11.30, då passade jag på att sova på soffan och sen var vi ner på stan en sväng. Köpte vitaminer och nån annan slags tabletter så jag ska få bättre immunförsvar. Får vi se om det hjälper eller inte.
När vi hämtat hem Wille så åt vi lunch och när han sov middag så passade jag på att sova lite jag med. ;)
På eftermiddagen kom pappa och hämtade mig och Wille och så åkte vi till Nyköping. Jag skulle på aurora-samtal och pappa skulle passa Wille medans jag var där.
Annars har vi varit en kortis hemma hos mamma o pappa och hälsat på och sen har vi lagat mat och ätit.
Nu ska jag försöka få lite små saker gjorda. Allt har ju som blivit liggandes här hemma idag. Jag har varit sååå trött.
Hoppas, hoppas jag kan sova i natt.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0